Wydobywamy marki z ukrycia! Pomagamy sprzedawać więcej!

Jak poinformować potencjalnego klienta o swojej ofercie? Jak wydobyć swoja markę z ukrycia? Jak sprzedawać w sieci swoje usługi i produkty? Każdy kto buduje wartościowy ruch swojego internetowego serwisu (rozumiany jako pozyskiwanie internautów zainteresowanych ofertą firmy) słyszał zapewne o  SEM, SEO czy PPC.

Pierwszy skrót oznacza Search Engine Marketing i jest  pojęcie nadrzędnym, opisującym całe spectrum działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych (w Polsce w praktyce głównie w wyszukiwarce Google). Pozostałe dwa skróty odnoszą się już do konkretnych działań.

SEO ( Search Engine Optimization) to zestaw technik stosowanych do zwiększenia liczby haseł, po w pisaniu których dana strona pojawi się na najwyższej możliwej pozycji w wynikach wyszukiwania (tzw. Search Engine Results Page). W teorii SEO dostarczy więc tzw. organicznego ruchu na Państwa serwis www, za który nie trzeba będzie płacić właścicielowi wyszukiwarki.

PPC (Pay Per Click) to z kolei wszelkie płatne działania, które Google rozlicza w modelu „opłaty za kliknięcie” w ramach systemu reklamowego AdWords i własnej sieci reklamowej Google Display Network.

Czy warto inwestować w SEO, czy od razu skupić się na płatnych formach współpracy z Google? A może lepiej przeznaczyć budżet na obie formy działań? Odpowiedź nie jest prosta i zależy od wielu czynników. Nie ma takich pieniędzy, których nie dało by się „przepalić” w ekosystemie Google. Działania SEO też nie należą do najtańszych, a kluczowym czynnikiem sukcesu jest doświadczenie specjalistów i ich ścisła współpraca z właścicielem pozycjonowanego serwisu.

Niezależnie od wyboru, ważne żeby optymalizować wydatki na podstawie analizy zebranych danych. Jesteśmy właśnie po to, aby pomóc Państwu podjąć właściwą decyzję i (jeśli taka będzie Państwa wola) realizować wspólnie działania SEM.

Reklama w AdWords

Rozmawiając z klientami często dochodzimy słyszymy, że zaplanowanie i ocena skuteczności kampanii AdWords sprawiają wiele kłopotów. Marketerom brakuje czasu na specjalizację w tak wąskiej dziedzinie. Zlecają zatem działania zewnętrznym podmiotom. W wielu przypadkach to racjonalna decyzja. Kampania AdWords składa się bowiem z ciągłej analizy danych. Wszystkie działania wstępne (uruchomienie kampanii), jak i późniejsze optymalizacje powinny być efektem decyzji podjętych na bazie analizy danych. To trudne i żmudne zajęcie, ale mające bezpośredni wpływ na efektywność i koszt kampanii. Oferujemy klika obszarów współpracy:

  • przygotowanie wstępnej analizy i sugestie dotyczące wyboru odpowiednich typów reklam (na bazie Google Display Planner i autorskich rozwiązań współpracujących z nami specjalistów),
  • opracowanie skutecznych (konwertujących) tekstów reklam,
  • kreacja reklam graficznych dla potrzeb Google Display Network
  • analiza skuteczności trwających kampanii reklamowych (wraz z sugestiami optymalizacji)

Pozycjonowanie stron (SEO)

Jesteśmy przekonani, że pozycjonowanie strony www to nie jest dobra propozycja dla wszystkich klientów. W wielu przypadkach działania SEO po prostu drenują kieszeń zleceniodawcy. Sukces pozycjonowania zależy bowiem od wielu zmiennych, ale jednym z kluczowych czynników jest ścisła współpraca klienta z firmą pozycjonującą. Bez niej sens działań SEO kończy się na technicznym sprawdzeniu stronny www klienta (tzw audyt SEO) i ewentualnym wdrożeniu wskazówek optymalizacyjnych.

W czym możemy Państwu pomóc w obszarze SEO:

  • wstępna, bezpłatna analiza potencjalnych korzyści (lub ich braku) z wdrożenia działań SEO,
  • wdrożenie i prowadzenie działań SEO w oparciu o współpracę z kilkunastoma ekspertami o udokumentowanych sukcesach,
  • nadzór nad działaniami SEO i ich koordynacja (bierzemy na siebie obowiązki spoczywające na kliencie np: tworzenie merytorycznych treści na stronę www klienta i na strony tzw zaplecza SEO),
  • ciągły monitoring skuteczności działań.

Remarketing w sieci GDN

Czym jest i jak działa remarketing? Wyobraźmy sobie, że odwiedzamy witrynę www naszego ulubionego sklepu z ubraniami. Przeglądamy bieżącą ofertę firmy, patrzymy na nowości, by w końcu opuścić serwis i dalej serfować po internecie. Po przejściu na stronę bloga, który często czytamy zauważamy tam reklamę sklepu, który odwiedziliśmy.

Przypadek? Absolutnie nie! Tak właśnie działa remarketing. Internauta odwiedzający stronę A, zostaje oznaczony maleńkim plikiem (tzw cookie), po to by inna witryna zrzeszona w sieci reklamowej Google Display Network mogła wyświetlić mu reklamę strony A. Co to daje? Jeśli prowadzimy np. sklep internetowy mamy szansę „śledzić” naszego potencjalnego klienta po całym internecie, przypominając mu o swojej ofercie.

W praktyce remarketing optymalnie wykorzystywany może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. W czym możemy Państwu pomóc w obszarze remarketingu:

  • zaplanowanie kampanii remarketingowej
  • stały monitoring i optymalizacja działania kampanii

Radioklinika | skuteczne działania SEM i SEO dla branży healthcare
kontakt z nami

Zachęcamy do kontaktu z nami. Rozmowa i/lub spotkanie są całkowicie niezobowiązujące.

Prosimy o kontakt poprzez formularz lub bezpośrednio po numer telefonu:
602 110 333

Będzie nam miło jeśli podasz swoje imię:

Jeśli oczekujesz kontaktu via e-mail zostaw swój adres:

Jeśli oczekujesz kontaktu telefonicznego zostaw swój numer (oddzwonimy w ciągu kilku minut):

Jeśli chcesz coś dodać, napisz to poniżej:

Odpowiedz na proste pytanie antyspamowe::

Napisz do nas:

Zatrudnij nas do pracy nad swoim projektem. Zróbmy wspólnie coś naprawdę niesamowitego!

Wysyłanie

©2017 Radioklinika | healthcare marketing services

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?